Четвер, 18.04.2019, 20:26



Комунальний заклад «Середня загальноосвітня школа № 23»
Кам’янської міської ради
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту

Категорії розділу
Новини освіти [133]
Шкільні новини [281]
Методичний кабінет [81]
Вісті з уроків [15]
Класне життя [1]
Знайомтесь! [2]
Увага, конкурс! [20]
Оголошення [28]
Фраза тижня [5]
Поради психолога [0]

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 70

Ла Страда-Україна


Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2016 » Серпень » 19 » Окремі завдання і напрями національно-патріотичного виховання на 2016/2017 навчальний рік
14:49
Окремі завдання і напрями національно-патріотичного виховання на 2016/2017 навчальний рік

Відповідно до положень Стратегії, основними складовими національно-патріотичного виховання є:

  • громадянсько-патріотичне виховання
  • військово-патріотичне виховання
  • духовно-моральне виховання.

Завдання навчальних закладів — так побудувати виховну діяльність, щоб сама її організація, приклади авторитетних наставників-учителів, шкільне середовище виховували дітей у дусі патріотизму, глибокого розуміння історії свого народу, національної ідентичності, самобутності.

Мета заходів у сфері національно-патріотичного виховання у навчальних закладах — сприяти набуттю дітьми та молоддю досвіду патріотичних дій, вихованню в дусі патріотичного обов'язку.


Заходи національно-патріотичного виховання

Задля виконання завдань національно-патріотичного виховання Інститут модернізації змісту освіти рекомендує розвивати у навчальних закладах мережу історичних клубів, аби учні мали можливість глибше ознайомитися з історією рідного краю та держави. Приміром, представляючи маловідомі факти минулого українського народу, можна використовувати проекти Українського інституту національної пам’яті.

Героїчні й водночас драматичні події останнього часу спонукають до оновлення експозицій шкільних музеїв та кімнат бойової слави, зокрема щодо інформації про учасників АТО та волонтерів.


На часі — використання всіх можливостей музейної педагогіки у музейних залах, світлицях.


Варто зауважувати також на волонтерській діяльності педагогів, учнів, батьків як такій, що сприяє встановленню соціальних зв’язків, набуттю дітьми шанобливого й відповідального ставлення, формуванню соціально значущої ініціативності, прагнення пожертвувати в ім’я України вільним часом, здійснити альтруїстичний вчинок.

Важливим чинником національно-патріотичного виховання є феномен Майдану — промовистого свідчення жертовності заради безумовного дотримання прав людини та поваги до людської гідності, обстоювання загальнонаціональних інтересів відмовою від особистого заради досягнення спільної мети.

20 лютого, у День Героїв Небесної Сотні, рекомендовано вшанувати подвиг Героїв Небесної Сотні, провівши в усіх навчальних закладах:

  • єдиний урок
  • загальношкільну лінійку
  • позакласні виховні заходи.

Зміст виховних заходів має позиціонувати Майдан як форму небаченого дотепер у світовій історії мирного колективного протесту українців у відповідь на порушення базових прав людини і громадянина з боку недемократичного політичного режиму в країні.


Особливою формою роботи має стати створення та популяризація діяльності регіональних Центрів військово-патріотичного виховання дітей та молоді.

Головними завданнями Центрів є:

  • фізична і професійна підготовка дітей та учнівської молоді до служби в Збройних Силах України
  • патріотичне виховання на традиціях українського козацтва
  • пропаганда здорового способу життя
  • волонтерська та пошукова робота
  • проведення масових заходів, спрямованих на підвищення рівня знань молоді про стандарти НАТО та престижності проходження військової служби за контрактом у Збройних Силах України.

З огляду на те що у 2017 році відзначатимуть 100-річчя початку подій Української революції 1917-1921 років, задля збереження пам’яті про цю історичну подію, вшанування пам’яті її учасників рекомендовано провести:

  • практичні конференції, семінари, круглі столи, тематичні уроки, лекції, бесіди, присвячені подіям та постатям Української революції 1917-1921 років
  • експозиції та виставки архівних документів, речових пам’яток і фотоматеріалів задля донесення інформації про події Української революції 1917-1921 років, підвищення інтересу до історії України у молоді
  • «тижні історії» з відвідуванням учнями сучасної експозиції Музею Української революції 1917-1921 років Національного музею історії України.

Форми національно-патріотичного виховання

Форми, методи та прийоми роботи з національно-патріотичного виховання доречно обирати з огляду на вікові особливості учнів, уподобання й інтереси, традиції навчальних закладів і місцевих громад, можливості навчального закладу тощо.

З-поміж популярних форм національно-патріотичного виховання виокремлено такі, як:

  • інтерактивна патріотична зарядка
  • творчий проект «Алфавіт мого міста»
  • тематичний (національно-патріотичний) клуб вихідного дня
  • майстер-клас із виготовлення арт-листівок для українських воїнів
  • колективна гра зі створення панно «Україна — моя країна!»
  • авторський стріт-арт на асфальті крейдою (малюнок і назва)
  • гра-репортаж «Видатні імена сучасної України»
  • звіт-мандрівка «Сюжетні замальовки рідного краю»
  • патріотичний флеш-моб презентація ролику (мультфільму) на патріотичну тематику, виготовленого дітьми
  • зустрічі з цікавими земляками-патріотами
  • акція-пересувна виставка «Маємо знати свої права»
  • реконструкція історичних подій
  • виготовлення плакатів чи постерів (вітальних, узагальнюючих, символічних)
  • портфоліо родинних реліквій і чи традицій
  • написання книги пам’яті (родини, школи, району, міста)
  • станційні ігри (квест «Знайди Декларацію — врятуй незалежність»)
  • створення інфографіки (шевронів, подій)
  • «живий музей» реальні або віртуальні подорожі (історичними музеями України чи місцями історичних подій)
  • конкурси есе, біографічних розвідок
  • тренінги (міні-, презентаційні, інформаційно-просвітницькі)
  • флеш-моби (візуалізація державних чи національних символів, контурів кордонів України)
  • лото «Меморі» (створення карток на запам’ятовування дат, назв місць, діячів та їхніх висловлювань, пов’язаних із здобуттям Україною незалежності, Днем Конституції та програвання)
  • кастинг і розучування патріотичних пісень.

Задля популяризації перспективного педагогічного досвіду створено Банк досвіду вивхоної роботи.


Джерело: http://www.pedrada.com.ua/article/185-okrem-zavdannya-napryami-natsonalno-patrotichnogo-vihovannya-na-20162017-navchalniy-rk

Категорія: Методичний кабінет | Переглядів: 402 | Додав: shkola | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar
Моя країна Україна

Директор школи
Школяр Любов Андріївна,
спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, вчитель-методист, 
Відмінник освіти України
т. 097-216-6176

Керівник сайту

Охотник Галина Григорівна,
спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, вчитель-методист

Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Серпень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Погода
Дніпродзержинськ 

Архів записів

Час життя сайту

Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites

  • Copyright MyCorp © 2019uCoz