Неділя, 16.12.2018, 14:59



Комунальний заклад «Середня загальноосвітня школа № 23»
Кам’янської міської ради
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту

Категорії розділу
Новини освіти [130]
Шкільні новини [258]
Методичний кабінет [80]
Вісті з уроків [15]
Класне життя [1]
Знайомтесь! [2]
Увага, конкурс! [20]
Оголошення [27]
Фраза тижня [5]
Поради психолога [0]

Наше опитування
Ви, відвідувач нашого сайту:
Всього відповідей: 104

Ла Страда-Україна


Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2017 » Вересень » 21 » Академічне використання соціальних мереж на уроках
17:29
Академічне використання соціальних мереж на уроках

Instagram, Twitter, Facebook, і навіть Snapchat - це інструменти, які застосовують наші учні, і ми, педагоги, можемо також використати їх у класі, щоб допомогти дітям практикувати мікрописання, щоб покращити загальні уміння спілкуватись та писати.

Вчителі все частіше використовують технології, бо можливості для соціальних ЗМІ та інших засобів для мікрописання є безмежними. Учні відчувають, що створення малих текстів і писання загалом є актуальним для спілкування і презентації своїх думок та ідей у ​​цю цифрову епоху.

Зокрема, Instagram і Twitter можуть бути потужними інструментами, які допоможуть студентам практикувати мікрописання для більшої аудиторії ніж вчитель чи викладач, який читає одноосібно есе, чи будь-який інший текст свого учня, і після чого відправляє його у смітник, або видаляє з електронної пошти.

Студенти можуть використовувати Instagram, щоб показати фото чи колаж для своєї аудиторії, супроводжуючи це поясненням значення знімку у відповідному просторі.

Цей вид діяльності допомагає студентам більше дізнатись один про одного, а головне, це дозволяє їм бути творчими і в письмовій формі інформувати про теми, які безпосередньо стосуються їхнього повсякденного життя.

«Соціальні медіа мають більш широку аудиторію і більше схильні до уваги інших. Добре зроблене есе може бути корисним з дидактичної точки зору, але добре написаний твіт, або підпис під фото в Instagram, дарує учневі не просто схвальний відгук педагога чи хорошу оцінку, він надає усвідомлення, що ти цікавий великій кількості людей, що ти є лідером, і іншим до тебе не байдуже», - каже Ханна Менендез, педагог з коледжу у Флориді.

Менендез впровадила кілька дійсно цікавих та соціально впливових проектів зі своїми учнями, використовуючи мікрописання. Один з них вивчав засоби масової інформації представників іммігрантів та біженців. Він попросив декілька міжнародних студентських організацій, дозволити інтерв'ювати та фотографувати іноземців, які здобувають в навчальних закладах його міста освіту, та які бажають поділитися з ним своїми особистими історіями. Він створив профіль на Instagram, який містив фотографії цих студентів з їхніми особистими одкровеннями та історіями про них у вигляді есе, інтерв’ю, розповідей і т.і.

Такий тип проекту дозволяє студентам бачити, наскільки важливими і потужним є вміння описувати та розповідати, і як можна використовувати соціальні мережі для поширення позитивного повідомлення або ідеї.

Але паралельно в час, коли нам доводиться битися і розбиратись з фальшивими, фейковими, як їх називають підлітки новинами, учням легше пояснити роль та вагу вміння правильно описувати і висвітлювати події, які їх оточують.

Коли ми розглядаємо навички ХХІ століття, важливо бачити студентів як співнаставників у власному навчанні. Соціальні медіа - це джерело, де більшість із нас, включаючи учнів, отримує значну частину інформації. Тому так важливо інтегрувати цифрові платформи та інструменти соціальних засобів масової інформації в аудиторію, щоб подолати розрив, між традиційним досвідом вчителів та навичкам 21-го століття, які наші учні мають розвинути.

«Дуже важливо, щоб студенти застосовували критичне мислення та дослідницькі навички, при написанні своїх матеріалів для соціальних мереж, в яких вони вже проводять і певно проведуть більшість свого життя», - каже Менендез. Заохочення і ще раз заохочення до критичного мислення, аналізу та синтезу в мікроописах є гарним підходом.

При створенні завдань для учнів, таких як аргументаційний або описовий абзац, важливо підкреслити, що навички, які використовуємо у довгостроковій формі, скажімо, дослідницький документ або нарис, так само застосовують в мікроописах. Таким чином учні зможуть створювати фрагменти, які включають в себе дослідження та навички критичного мислення. Тоді частини великого завдання легко розбиваються на малі пости, а в підсумку складаються у великий текст наприклад, есе, чи реферат, або навіть певна дослідницька робота.

Отже впровадження цих аспектів та порад допомогло б педагогам урізноманітнити заняття, пов’язати їх з буденним життям учнів, і студентів які завжди думають: а навіщо це мені? Навчання у такій формі відповідає учням на це сакральне запитання.

Юрій Коноваленко. За матеріалами edutopia.

Категорія: Методичний кабінет | Переглядів: 66 | Додав: shkola | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar
Моя країна Україна

Директор школи
Школяр Любов Андріївна,
спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, вчитель-методист, 
Відмінник освіти України
т. 097-216-6176

Керівник сайту

Охотник Галина Григорівна,
спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, вчитель-методист

Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Погода
Дніпродзержинськ 

Архів записів

Час життя сайту

Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites

  • Copyright MyCorp © 2018uCoz