Педагогічний колектив
Якісна освіта з гуманним спрямуванням – це насамперед високопрофесійні педагогічні кадри.

Педагогічний колектив школи – це колектив однодумців, який успішно вирішує завдання сьогодення і впевнено дивиться у майбутнє. Зараз у суспільство повертається культ знань. Діти усвідомили просту істину, що дорогу в житті можна пробити лише завдяки знанням та професіоналізму в будь-якій сфері. Так виховується самодостатність особистості і культивується головне правило: будь сильним сам і допоможи слабкому. Будь добрим, шануй, твори, не роби зла. В цьому секрет педагогічного успіху всього колективу школи, починаючи від наймолодших учнів і закінчуючи досвідченими вчителями.
Вагомим критерієм оцінки діяльності педагогічного колективу є сприйняття його учнями, а через них - і батьками. Рівень розвитку педагогічного колективу завжди має бути вищим за рівень розвитку учнівського колективу. Якщо це не так, то обов'язково відбуватиметься гальмування навчально-виховного процесу.
Учні приходять, виростають і йдуть зі школи, а вчителі залишаються. Тому обов'язком директора школи є регулювання темпів розвитку цих двох колективів, розумного поєднання життєвого досвіду і професійної мудрості одних з юним поривом і природним прагненням до нового інших.
В процесі своєї роботи в колективі педагог повинен вміти:
- Сприймати як критичну так і позитивну точку зору колективу на свою адресу.
- Побачити свої помилки чи переваги в роботі, також може попросити допомоги у своїх більш досвідчених колег.
- Розмовляти красиво;
- Відповідати своєму педагогічному рівню;
- Бути відвертими з колегами та іншими;
- Мати терплячість до роботи;
- Бути уважним до свого педагогічного колективу;
- Відповідати статусу свого колективу та закладу де працює.
В колективі педагог розвиває:
Свої педагогічні, літературні та художні здібності та багато інших здібностей.
Тільки під час роботи педагог дізнається про свої знання та досвід в своїй роботі, також може дізнатись про знання та педагогічний досвід педагогічного колективу.
|