Понеділок, 17.06.2019, 08:59



Комунальний заклад «Середня загальноосвітня школа № 23»
Кам’янської міської ради
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту

Категорії розділу
Новини освіти [133]
Шкільні новини [289]
Методичний кабінет [81]
Вісті з уроків [15]
Класне життя [1]
Знайомтесь! [2]
Увага, конкурс! [20]
Оголошення [28]
Фраза тижня [5]
Поради психолога [0]

Наше опитування
Ви, відвідувач нашого сайту:
Всього відповідей: 115

Ла Страда-Україна


Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

В рамках проведення соціального професійно зорієнтованого педагогічного проекту регіонального рівня

«Формування життєвої компетентності особистості в інтересах сталого розвитку засобами технологічної освіти»

(науковий керівник педагогічного проекту, автор ініціативи проекту – Заіка Н.І., методист методичного кабінету департаменту з гуманітарних питань; науковий консультант – Яковлєва В.А., д.п.н., доцент кафедри педагогіки та методики трудового навчання ДВНЗ «Криворізький національний університет Криворізького педагогічного інституту»):

 

Проект комунального закладу

«Середня загальноосвітня школа № 23» Кам’янської міської ради

«Формування життєвої компетентності особистості в інтересах сталого розвитку шляхом використання народної творчості у проектній діяльності засобами технологічної освіти»

 

Відповідальний керівник:   Школяр Любов Андріївна, директор комунального закладу «СЗШ  № 23» Кам’янської міської ради,  вчитель-методист, Відмінник освіти України

 

Відповідальний за проведення роботи щодо реалізації завдань ІІІ етапу педагогічного проекту: Коваленко Тетяна Іванівна, вчитель обслуговуючої праці, старший вчитель

 

Мета проекту:

  • Формування технологічно освіченої особистості, підготовленої до самостійної активної перетворювальної діяльності в інтересах сталого розвитку.
  • Формування технологічної культури і проектно-технологічного мислення учнів.
  • Формування інформаційної основи і персонального досвіду, необхідних для визначення напрямків своєї подальшої освіти в контексті побудови життєвих планів.
  • Розвиток вмінь адекватної самооцінки, орієнтації учнів в самих собі – власному психологічному потенціалі, у ситуації і завданні, в світі професій.

Завдання проекту:

  • формування позитивного відношення до технологічної освіти;
  • створення навчального соціально-правового середовища у навчальному закладі;
  • грамотно використовувати сучасні інформаційно-телекомунікаційні технології відповідно до вимог часу;
  • створення умов для реалізації потенціалу творчої діяльності кожного учня з метою його самореалізації і самовизначення;
  • формувати в учнях національну свідомість, яка вимагає повернення до багатовікового досвіду нашого народу, що зафіксовані в національних традиціях.

 

Термін ІІІ етапу проекту: з 01.10.2016 р. по 31.05.2017 р.

 

«Ми виховуємо учня не як носія знань, а як людину,

 яка має жити в суспільстві і приносити йому користь»

В.О. Сухомлинський

 

Програма діяльності в напряму експериментальної, інноваційної роботи на ІІІ етапі проектної діяльності:

Учням

Формування досвіду і цінностей, необхідних для сталого розвитку

Перехід на технології ІКТ, запровадження «електронного навчання» і «електронного оцінювання»

Підвищення рівня загальної культури

Педагогічному колективу

Орієнтація на виховання ключових компетентностей, які дадуть змогу учням успішно самореалізуватися у життєвому просторі

Опанування методологічними та теоретичними основами відповідної галузі науки

Досконале володіння методикою викладання предмета, його технологічних основ

Вивчення й використання в практиці сучасних досягнень психолого-педагогічної науки та перспективного педагогічного досвіду, стимулювання новаторських пошуків педагогів

Участь у науково-практичних конференціях, семінарах, тренінгах обласного та всеукраїнського рівнів

«Учитель-учень»

Вирішення проблеми створення нового комунікативного простору, який буде зразком  якісно нових стосунків «учитель-учень»

Створення умов, які передбачають відповідальність за результати та наслідки своєї діяльності

Постійне моделювання умов на основі створення ситуацій успіху, завдяки яким спостерігається зростання особистості, з'являються мотиви до самовизначення, самоактуалізації, самореалізації та забезпечення їх реалізацій

Реалізація загальношкільних проектів:

«Виготовлення народної ляльки», дистанційний курс

(керівник Коваленко Т.І.);

«Українська писанка променить життям», дистанційний курс 

(керівник Зубкова Т.М.)

Постійний моніторинг суб'єктів навчального процесу щодо визначення їхніх інтересів, здібностей, можливостей, забезпечення умов і змісту педагогічної діяльності для їх максимальної реалізації

«Хто дорожить життям думки, той знає дуже добре, що справжня освіта — це тільки самоосвіта»

Д. Писарєв

Очікувані результати:

  • створення навчального соціально-правового середовища у навчальному закладі;
  • досягнення нової якості освіти на основі освоєння учнями стрижневих компетентностей, які дадуть їм змогу успішно інтегруватись у суспільство, визначати і втілювати свою життєву стратегію, бути мобільними і конкурентоспроможними, здатними до самоорганізації навчання протягом життя;
  • розробка педагогічних рекомендацій, спрямованих на набуття учнями самостійних знань, запроваджуючи сучасні технології навчання з високим рівнем інформатизації навчального процесу;
  • впровадження нових форм творчої діяльності і забезпечення національного і європейського самоусвідомлення і само ідентифікації;
  • презентація результатів загальношкільних проектів:
  • виставки-презентації виробів учнів народної ляльки, народної іграшки, писанки «Бабусина скриня», «Вечорниці», «Великодні свята»;
  • подарунки вихованцям дитячого садка № 9;
  • оформлення рекомендацій щодо формування життєвої компетентності особистості в інтересах сталого розвитку шляхом використання народної творчості у проектній діяльності засобами технологічної освіти.

 

Список використаної літератури

  1. Концепція Нової української школи.
  2. Формування ключових життєвих компетентностей у процесі профільного навчання (упоряд. Л.Ф. Пашко, О.П.Коваленко, Л.І.Симоненко). – Полтава : ПОІППО, 2014.-148с.
  3. Життєва компетентність особистості: Наук.-метод.посібник /За ред. Л.В.Сохань, І.Г.Єрмакова, Г.Н.Несен – К.:Богдана, 2016. – 520с.
Моя країна Україна

Директор школи
Школяр Любов Андріївна,
спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, вчитель-методист, 
Відмінник освіти України
т. 097-216-6176

Керівник сайту

Охотник Галина Григорівна,
спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, вчитель-методист

Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Червень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Погода
Дніпродзержинськ 

Архів записів

Час життя сайту

Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites

  • Copyright MyCorp © 2019uCoz